18 april!

Hej på er!
Gud vad trött jag är på skolan :( lärare som inte pratar med varandra och lägger till extra uppgifter som vi egentligen inte ska ha och som inte står i någon kursplan. De verkar inte tro att man har ett liv efter skolan. Men men nog om det. Vi är ett gäng som suttit hela dagen med att svara på tenta frågor idag. Är nervös inför den där tentan :( näste fredag smäller det. Är mycket just nu speciellt när man läser två kurser pararellt med varandra. Känns inte så roligt att vi har en till salstenta innan vi får sommarlov. Men man får kämpa:)
Kom hem för en sund sen, men ingen vila här inte. Har fixat klart min begreppsdiskussion på bb och ska snart läsa igenom min akademiska text och skicka in den. Men först tar jag len liten kaffepaus.
Ikväll ska jag tänka på annat. Måste börja tänka på packningen och tvätta lite. Men en promenad med Evelina blir det iaf :)

Längtar hit :)

Hörs!!!

Kommentarer
Anette säger:

Hej ! Du kämpar på så bra med skolan...så duktig. Ser mysigt ut på bilden från Turkiet... blir härligt det :) Kram

2011-04-18 | 16:45:35
Hanna säger:

tack, jo försöker så gott jag kan. Ja ska bli härligt kram

2011-04-18 | 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback