Fredag!

Hejsan!
Kom hem för en stund sen, har slängt ihop lite fruktsallad som jag sitter och äter nu framför O.C :)
Har gått bra att jobba idag, men dagen blev kanske inte som jag tänkt mig :( men men.
När jag slutade var planen att jag skulle på gina och köpa en ljus sjal till min nya jacka. Men självlart hittade jag en skjorta också. :) Tur att jag hade presentkort kvar, men nu är det slut. Har varit riktigt duktig måste jag säga eftersom jag fick det i julas. Jag kan jag också mamma :) Kan återkomma med köpen senare.
Ska byta om nu snart och åka och träna. Efter träningen ska jag hem och färga håret, tänkte kanske testa på nån ny färg. kusin vitamin gav mig lite tips :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback