Hemmafru :)

Hej!
Ja då var det redan torsdag, snart helg igen :) Imorgon ska jag jobba på min vfu skola i min klass, jag längtar efter mina elever nu :)
Den här morgonen har jag känt mig som värsta städtanten nu på morgonen :) Jag har perioder när jag tycker att det är rätt så roligt men inte idag. Jag fixade undan disken (satt igång diskmaskinen) , tvättat, bytt sängkläder, dammat, dammsugit och torkat golven. Badrummet spar jag till Markus :)
nästa gång kanske jag ska se ut såhär :)

Nu ska jag äta lite lunch korvgryta och quinoa. Sen ska jag läsa igenom mitt arbete och skicka in det om jag känner mig nöjd.
Ikväll är det dags för det efterlängtade Dans Fuego passet såå roligt :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback