Onsdag!

Godkväll!!
har drabbats av en jäkla förkylning :( så segt. När klockan ringde imorse så kände jag inte för någon promenad. Imorgon ska Markus ut och gå innan jobbet. Så då ska jag följa med :) Missar mitt kära Dans fuego pass imorgon :( Mös i soffan framför tvn innan det var det för skola. Där var det redovisning hela förmiddagen. Inte det roligaset när man är förkyld. Men det gick bra och jag tror att de hörde vad jag sa :)
När skolan var slut åkte jag till Evelina och skrev på vår akademiska text :( så dryg men det går framåt :)
Hem ochfixade lite mat tills Markus kom hem från jobbet. Sen fick jag skjuts ner på stan för en fika med Susanne på Java. Stans godaste vaniljlatte finns där :) Sen kom även kusin förbi. Hon ska sova här inatt. Nu sitter vi i soffan och kollar på greys och dricker te, mys pys!!

Just ja idag kom mina varor från ellos. Jag behålla jackan och en bikiniöverdel. Får försöka hitta en till, är på jakt efter en svart. Får kolla på stan nån dag.





Även glömt att visa lite annat som flyttade in i min garderob för ett tag sedan

Båda från Cubus

Avslutar på en bild på Markus <3



Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback