Shoppingpaus :)

Nu har jag haft en liten lunchpaus, fick bli nudlar idag det gick fort och är ganska gott :) Iår tänkte jag vara tidigt ute att hitta en bikini eftersom de lite större storlekarna brukar ta slut snabbt. Hittade en jättefin röd en som jag vill ha men den var slut på nätet och har inte kommit in i butik heller. Min mamma fick kolla på hm i Paris men fanns inte där heller :( Så jag gick in på Ellos och skickade en snabbis och där hittade jag två stycken :) en på 50% rea :) Så jag klickad hem en röd och en leopard mönstrad. Jag blev även förälskad i en lite kortare beige mockajacka i bikermodell. Var längesen jag köpte en ny jacka så jag slog till :) Jag älskar min svarta skinnjacka som jag har haft i några år nu. Men jag vill ha en kort lite ljusare jacka som jag både kan ha på våren och til sommaren. Det bästa var priset :) Så jag betala 430 kr för två bikini, bikinitrosor och jackan. Bara jackan kostar 400 från början. Men man får ju alltid erbjudanden från Ellos så jag hade 40% avdrag på två varor och fri frakt.  Får se hur allt passar, kan ju hoppas på något iaf. kan återkomma med bilder. Alltså inte mig i bikini ;) men själva plagget.
Nu ska jag fortsätta skriva har ungefär en datasida kvar att skriva.

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback