Söndag!

Hej!
Jag har varit duktig på att lägga upp bilder men inte så mycket text. Skärpning!!
Vi är iaf inne i Aprilmånad och våren känns inte så långt borta :) Man kan ju alltid hoppas iaf. Jag har haft en bra helg, lugn och skön. Men som vanligt så går helgen för fort :( Pissväder har vi haft också. Blir lite avis när mamma och pappa ringer och säger att det är 20 grader i Paris. Jag tror värmen kommer till oss snart också :)
Ihelgen har det blivit en promenad, stan, köpis, fikat med Henrik, film, god mat, godis, Zumba.

Jag har länge velat haft ett par chinos men har aldrig vågat köpa ett par känner mig ett antal kilon större än vad jag är..Men har redan gått ner lite och hoppas på mer så. Fick de av Markus så behövde inte betala de själv så då slog jag till. Supersköna är de också :)

www.lindex.se

Nä nu ska jag njuta av de sista timmarna av helgen. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback