En dag med mitt <3

Hej hej! Har haft en toppen dag än så länge och den kommer nog att fortsätta i samma tecken:) Vi började dagen med lite sovmorgon, eller för Markus del:) Men jag låg kvar i sängen och läste lite bloggar ;) Släpa upp oss vid halv 12 då blev det varma mackor till frukost/lunch :) Efter det blev det en tripp till köpis och stan. Avslutade med en fika på vårt favoritställe Java :) Jag hämtade även ut våra biobiljetter till ikväll. Ska ta och byta om lite nu och bättra på sminket. Vi ska cykla ner not stan och äta middag. Det blir mitt favoritställe Church street:) ibland får man lyxa till det lite. En riktigt mysig dag med den bästa iaf, sånt uppskattas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback