Härliga fredag!

Hejsan! Guud vilken trevlig kväll jag hade igår med mina vänner:) Satt ute och pratade tjejsnack och åt i flera timmar. Måste göras om snarast :) Jag har tur att jag har sånna fina vänner. Alla mina vänner var ju inte med igår men givetvis är jag så glad över alla mina vänner <3. Har precis satt igång både tvättmaskinen och diskmaskinen själv sitter jag och njuter av en smoothie:). Om ett tag ska jag cykla mot staden och Friskis för ett lunchpass. Skönt att ha träningen gjord sen. Ikväll kanske jag åker en sväng till mamma och pappa och lämnar en film. På kvällen hoppas jag att det blir en myskväll med Markus <3 Soffan och en bra film låter toppen det. Inte blivit sådanna kvällar denna vecka så ikväll kan man ju hoppas :) Nä nu ska jag fortsätta äta min frukost. Ha en bra dag!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback