Lördag!

Hej på er!! Idag har regnet vräkt ner hela dagen här i Gävle, tråkigt men också ganska mysigt om man är inne :) Jag och Markus tog först en sväng till Oves och kikade lite. Sen åkte vi till Mio och mötte upp susanne och Micke som var där och åt. Blev även det för oss men mitt råd till alla Gävlebor, ät inte där!!! Tog hundra år för Micke och Susanne att få deras sallad om min mat hade de glömt bort :( Jaja var trevligt att träffa dem iaf :) Nu är vi hemma och fixar inför kvällens middag. Susanne och Micke kommer hit de ska även sova över :) Tacos står på menyn och jag har bakat en kolakladdkaka :) Så det blir god mat, god dryck och trevligt sällskap. Lite senare tycker även lite fler vänner upp. Just ja igår var jag på bio med Jessica och Susanna vi såg Bridesmaids guud vilken bra film, som jag skrattade :)



Nu ska jag sätta fart. Ha en trevlig kväll!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback