Måndag

Hej på er!! Då var det måndag igen då och Markus sista semestervecka. Jag började denna måndag med en långpromenad runt hälsans stig med Jessica. Skönt att röra på fläsket samtidigt som man snackar en massa skit:) När jag kom hem var fukosten uppdukad och färskt bröd hade Markus varit och köpt, gott gott:) Fast jag visste att han skulle köpa nybakat eftersom jag lämnade pengar innan jag gick hemifrån:) Efter en dusch åkte vi till Factory shop här i Gävle, hittade lite men köpte nada. Vi skulle bara åka och kolla hur det såg ut. På hemvägen stannade vi till på stan så jag fick min poäng på mitt hm kort. Sen bjöd jag Markus på en kaffe i solen på Java. Nu ligger jag i sängen och läser lite skvaller :) härligt!! Ikväll blir det ett friskispass:) härligt! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback