Måndag!

Ja då var det en ny vecka igen då och Markus första jobbdag efter semestern. Känns lite tomt här hemma nu men ganska skönt också ;) Igår hade jag en kväll för mig själv. Efter träningen hoppade jag i myskläderna, tog fram lite godis och kollade på en tjejfilm. Jag såg Something Borrowed en riktigt bra film, se den om ni inte redan gjort det.



Idag började jag min morgon med en smoothie, lite fix och tvätt här hemma. Sen gick jag ut på en långpromenad. Nu sitter jag i soffan med en hemsk huvudvärk som jag vill ska försvinna nu. Ska vila lite och hoppas på det bästa. Ikväll ska jag på avslutningen på utejympan med olika ledare. Hoppas att regnet och huvudvärken håller sig borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback