Måndag!

Hejsan! Idag har det varit en grå dag här i Gävle :( Passade mig bra eftersom jag haft så ont i magen hela dagen. Men nu börjar det ljusna upp även min magvärk :) Har myst lite här selma idag :) Sytt på en knapp på Markus chinos också så han kan ha med sig dem till Tyskland en snäll flickvän har han allt :) Ska fixa lite middag nu sen cykla iväg för ett jympapass:) Imorgon har jag en fullspäckad dag så får se om jag hinner med nå inlägg. Blir först en morgonpromenad med jessica vid 8. Efter det ska jag umgås med Lina och Wilmer hela dagen. vid 16 ska jag på kalas hos Susanna som fyller år. Min kära far ska opereras imorgon :( så vill hälsa på han också om han mår bra. Även hinna mysa lite med Markus som åker till Tyskland på onsdag. Just ja, jag har glömt bort att berätta att lillebror kommer hit på en blixtvisit onsd till fredag:) Hörs! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback