Min eftermiddag!

Sitter proppmätt nu på Friskis och väntar att passet ska börja. Gjorde en liten felbedömning med tiden när det gällde maten. Så efter vi ätit lite Tacos och jag kollar på klockan och får lite panik ska vara på torget om typ 10 minuter, stress stress:) Får se hur det går, men det ska nog gå bra. Har varit ute en sväng med Selma på eftermiddagen hon älskar att vara ute. Sen har jag och Markus kollat på Åsa- Nisse filmen:) lite småmysig var den. Har inte orkat så mycket mer eftersom det inte blev så mycket sömn. Efter passet får jag se om det blir en filmkväll hemma eller om jag ska hem till Lina och umgås lite. Får se väntar på att hon ska höra av sig. Vi hörs! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback