Mys i Furuvik

Hejsan! Vi hade en jättetrevlig kväll igår, tror nog att Micke och Marie gillade maten och allt:) Efterrätten tog vi ute på balkongen tände lite ljus och hade det mysigt :). Idag började jag min morgon med god frukost och en långpromenad medan Markus åkte och gymmade. Sedan blev det en snabbis på stan. Markus skulle klippa sig och jag hann kika lite på hm:). Vi tog en kaffe innan det var dags att det var dags att åka till Furvik där vi nu är. Jag passar lilla prinsen medans resten av familjen firar 50 årig bröllopsdag:) Inte det lättaste att ta med honom, men jag passar honom gärna. Sen är det bara att åka direkt hem och börja fixa och dona inför ikväll. Vi ska ha fest hemma:) Mamma och pappa kommer och hämtar lilla Selma. Hon har det bättre hos dem då kan Jon mysa med dem och vara ute. Så slipper jag vara rädd och passa henne, min lilla älskling <3 Vi hörs! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback