Onsdag!

Hejsan! Då har typ halva veckan gått, går fort. Igår hade jag en trevlig dag blev först bjuden på lunch av pappa, sen en latte på Waynes med Marie. Lina kom och höll oss sällskap sen gick vi runt på stan och kikade lite. Blev mest att vi kollade på barnkläder :) Till hösten skulle jag vilja ha två lite större ljuslyktor i silver på vardagsrummsbordet och det hittade jag igår på Indiska på halvs rea priset så fick två lyktor för 20 kr följa med mig hem :) Min budget tillåt det :) Får se hur denna dag kommer att se ut. Kanske ska träffa David får se om han hör av sig. Storhandling står iaf på schemat idag . Vi får övernattningsgäster i helgen så ska köpa nå gott till det :) Jag ser även fram emot morgondagen då ska jag och mina tjejer grilla hos Camilla, ska bli mysigt!! Är så roligt när vi hittar en kväll att ses alla fyra:) Dem kvällarna uppskattas. Jag och Jessica ska åka och handla allt imorgon. Måste komma ihåg att Markus ska göra sin goda marinad också :) Denna dag kommer iaf avslutas med ett träningspass. Ska dricka klart mitt kaffe nu sen sätta fart. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback