Onsdag!

hej hej! Nu på morgonen har jag skjutsat Markus till jobbet. Han fick en extra puss eftersom han åker till Tyskland senare. Kommer bli tomt här hemma, men jag har ju lilla Selma. I förrgår fyllde hon 1 år:) Hon är en stor flicka nu:) Storstädat har jag gjort nu på morgonen, är såå skönt när det är klart. Ska bara torka golven så är det klart sen. Men tar en paus framför Greys anatomy nu. En diskmaskin och tvättmaskin är också igång. På förmiddagen kommer Susanne och Jessica hit på en fika, trevligt med att få lite vänner på besök :) Ikväll blir det ett jympapass sen ska jag åka och hälsa på mamma och pappa en stund. Pappa gjorde en lite operation igår, men allt gick bra :) Ikväll ska jag även se denna film..


Friends with benfit med Justin Timberlake :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback