19 december

"Vad är det för en dag, var är den för en dag. Nä det är ingen vanlig för det är min födelsedag Hurra, Hurra, Hurra" :) Känner ni igen låten?:) Från Lotta på bråkmakargatan. Markus sjöng för mig tidigt nu på morgonen eftersom han börjar kl 6 och jag fick en jättefin present. Det jag önskade mig i smyg, jag önskade mig men jag tyckte det var lite dyrt för ett sånt litet smycke, men så enkelt och fint och kedjan glänser. Jag blev fast när jag såg det i somras på tvn, och nu har jag ett eget;) som jag fått av världens finaste kille <3 Anine Bing som har designat det för COOEE Design:)
Tänk då var man 27 år då;)


Kommentarer
Anna säger:

GRATTIS på födelsedagen gumman!

Önskar dig en riktigt fin dag och en härlig start på den nya veckan!!

Kram!

2011-12-19 | 08:34:17
Bloggadress: http://www.smultrondagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback