31 december

Hej på er!! Ja då var det fredag igen då:) Jag ser fram emot en helg med Markus. Inte umgåtts så mycket sen han kom hem i tisdags men så blir det oftast på vardagarna. Han har sitt och jag mitt. Nu på morgonen har jag pluggat lite, läst ut en av de två böckerna vi skulle läsa under lovet. Ska snart på en promenad med Susanna :) får bli att vila från pass idag men imorgon blir det nyårspasset på Friskis :) brukar gå på det och är fullsmockat med folk men det är roligt :) Skönt att få röra sig lite innan nyårskvällen också :) Kan inte förstå att det är nyårsafton imorgon, snart nytt år. Får se vad som händer mer idag, När Markus slutar ska vi åka och handla med Jessica inför morgondagens festligheter. Vi hörs senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback