Härlig dag!

Mitt förra inlägg publicerades aldrig så jag orkar inte skriva om allt så jag sammanfattar lite. Det gick bra på Hälsocentral det var inget farligt iaf. Sen har jag bara myst hemma och njutit av att inte ha en massa att göra. Gjorde en uppgift som ska vara klar nästa vecka men den tog typ en kvart att göra så var inget ansträngande. Jag har även blivit bjuden på lunch av pappa:) Jag fick även tillbaka min senaste inlämning och jag fick jättebra kommentarer på min senaste inlämning vara positivt inget negativt så jag är nöjd :) Jag ska snart åka och hämta Markus på jobbet sen ska vi ta en långpromenad runt hälsans stig innan vi ska hem och fixa lite tacos:) Packa måste vi också göra eftersom imorgon åker vi till Uppsala och hälsar på Susanne och Micke :) vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback