Härlig dag!

Hej på er! Tänkte berätta hur det gick hos hälsocentralen idag. De trodde iaf att det inte var något farligt att det var en ganglion som jag hoppades. Min knöl sitter på precis samma ställe som dem brukar dyka upp så. Blir det värre och den växer så måste jag kontakta dem igen så jag får operera bort den :( Kunde träna på som vanligt , så nu får jag träna armarna igen :) Annars idag har jag bara tagit det lugnt. Lunchat med pappa och skrivit lite på en uppgift som ska in nästa vecka. Den sista uppgiften på denna kurs. Bara en redovisning kvar nästa vecka sen har man läst 7,5 poäng till:)Har även fått tillbaka min senaste inlämning och hg fick jättebra respons så jag är glad:) Inga negativa kommentarer. Sen har jag myst i soffan med en massa ljus och njutit av att inte ha något att göra. Ska snart åka och hämta Markus sen blir den en långpromenad runt hälsans stig och ikväll blir det tacos och packa lite. Imorgon åker vi till Uppsala och hälsar på Micke och Susanne :) hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback