Mellandagsrean

Har glömt att visa mina inköp under rean:) Blev både på rean och fullt pris. Det blev skjortor, toppar, jeans, tröjor och träningskläder. Nu är det slut shoppat!! Får bara använda mina presentkort men jag tänkte försöka spara dem till något nytt till våren. Det finns inget jag behöver så nu är det slut! Jag lovar faktiskt det denna gång mamma:) Har insett själv hur mycket kläder jag har. Hädanefter får koret stanna hemma:) Även Markus har sagt åt mig att inte ta med kortet på stan, låter som en bra deal och att inte gå på stan lika ofta. Men det har jag blivit betydligt bättre på . Nästa köp blir att hitta en födelsedagspresent till mamma som fyller nästa vecka. Här har ni mina köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback