Onsdag!

Hej på er!! Har varit dåligt med inlägg nu dem senaste dagarna. Jag kan börja med att skriva att jag hade en riktigt bra födelsedag med många fina presenter :) Så nu är man man 27 år, hjälp 2 år kvar till 30 ;) Igår hade jag den sista lektionen på detta år. Sen blev det en sallad på Flanör med Amanda och Malin härligt med lite tjejsnack. Sen mötte jag Marie och vi kollade lite i butikerna. Blev en tunika från H&M som jag köpte för en del av presentkortet som jag fick av Markus familj. Jag köpte även polkagriste som Marie tipsade om. Vi avslutade med en latte på Waynes innan jag skulle möta upp mamma för att hitta en julklapp till pappa. Sen på kvällen blev det ett härligt danspass på friskis. Idag har jag bara tagit det lugnt, fixat och tvättat lite. Även slagit in mammas julklapp. Lite senare ska jag iväg och träna och sen laga en god middag åt mig och Markus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback