Torsdag!

Hej på er!!! Det har varit dåligt med inlägg denna vecka men har haft annat för mig :) Har avslutat en delkurs denna vecka så det har blivit lite plugg för att få allt klart. Men igår så skickade jag in den sista uppgiften :) Den nya kursen börjar på måndag. Jag fick även reda på idag att jag är antagen till vårens kurs som blir naturkunskap eftersom mitt första val blev inställt :( Så idag har bara njutit av att vara lite ledig, förberedelserna inför den nya kursen är också avklarad. Fredag imorgon igen då:) skönt!! Ska till frissan då och lägga i lite rött i håret, får se hur det blir:) Kanske återkommer med lite bilder. Nä nu ska jag byta om och åka och träna..hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback