Härliga söndag!

Hej på er!!
Vilket härligt väder vi har idag :) Tänkte åka och gymma med mamma och pappa men dem struntade i gymmet och skulle ta en promenad istället. Struntade i det jag med och gick ut på en långpromenad med Markus, riktigt härligt. Gymmet får bli imorgon :)

Har haft en bra helg men den är över så fort. Kvällen på Church Street igår var jätte mysig. Tack snälla mamma och pappa för att ni ville fira Markus.

Nu ska jag slappa lite i soffan och äta nyponsoppa och Keso. Lite senare blir det en kaffe på stan med Susanne och Susanna :)

Bakade en kladdkaka imorse men den blev misslyckad var för lite socker :( gjorde en som jag aldrig förut. Ska slänga ihop en kolakladdkaka om ett tag får hoppas den blir bra. Markus fyller år imorgon så måste lyckas :) Ska köpa tårta imorgon men jag gillar inte det.

Ha en bra söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback