Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja


Du heter ? Hanna Kristin Margareta Larsson


Smeknamn: Min mamma och pappa kallar mig för Tyttis :)


Beroende av: Min familj, vänner, träning och Markus


Vad får du oftast komplimanger för? Gud vad svårt, ingen aning :)


Hur imponerar man på dig? Var bara dig själv


Är du svårflörtad? Nja lite kanske


Brukar du skratta för dig själv? japp :)


Var bor du? Gävle


Trivs du där? Ja det gör jag


Kan dina föräldrar lita på dig?
Det kan dem...


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja det har dem


Äger du några converse? Ja det gör jag :) äger väl 5 par


Har du varit full den här månaden? Nej


Sprit, cider, vin eller öl: Cider


Brukar du bli för full? Nej nej


Är du allergisk mot något?
Nix


Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja


Nästa mål i ditt liv? Bli färdigutbildad lärare


Hur svarar du i mobilen? hej


Sov du ensam inatt? nej det gjorde jag inte


Brukar du komma i tid? Ja, oftast


Hur känner du dig nu? trött


Vanligaste färg på dina kläder? svart


Vad tycker du om fötter? gillar dem inte


Vem saknar du? Min lillebror och Nisse


Hade du en bra kväll igår? jo helt ok


Favoritdryck på morgonen? äppeljuice


När brukar du oftast gå och lägga dig? typ vid 23


Är du blyg? jaa


Vill du hellre ha mail än brev? brev är mycket roligare


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej det gör jag nog inte


Har du spytt offentligt? inte vad jag kan komma ihåg nu


Vad skulle du göra om du vore en kille för en dag? Jag skulle försöka hinna med så mycket


Är du nöjd med ditt liv? Nja nästan men jag ska nå dit :)


Är du bortskämd? Ja, lite faktiskt


Vad gör du i morgon? Besöka min vfu skola, handla, träna. ha tjejkväll för mig själv


Vad är det värsta du vet? finns sååå mycket


Hur mycket pengar brukar du slösa på en veckan? Beror helt på men några hundra iaf


Vad behöver du just nu? inget speciellt men pengar skulle inte skada


Vilken person tycker du är en bra förebild? Mina föräldrar


Vad längtar du till? Att det ska bli vår


Har du bra vänner och äkta vänskap? verkligen <3


Vad använder du för shampoo? det är olika det


En speciell dag du minns? återkommer :)


Hur gammal är du? 26


Om fem månader? fortfaranade 26


Du samlar på? nada


Gröna eller röda äppeln? Röda


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mina vänner, mamma eller Markus


Vilken tid gick du upp idag? 07.15


Har du sovit i din egna säng inatt? Ja


Har du strumpor på dig nu? Nej


Vad ska du göra ikväll? middags dejt med Susanne sen iväg på ett Dans fuegopass


Är det okej att gråta?Självklart!


När grät du senast? i måndags


Vad skulle du göra om du vann en miljon?  Unna mig något sen köpa en lägenhet eller liknande


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej


När går du upp ur sängen en helgmorgon? mellan 8-10


Har du piercing: Öronen? ja 5 st


Vill du gifta dig? Ja det vill jag :)


Vill du förlova dig? Ja det hoppas jag att jag får göra nån dag :)


Vill du ha barn? Ja två st


Solar du ofta? har dragit ner på det. Nu var det några månader sen


Är du bra på att laga mat? det duger :)


Gillar du att dansa? jodå=)


Är du flygrädd? ja fy!!!!!


Hur vig är du?  som ett kylskåp :)


Vad dricker du helst när du är törstig? Ramlösa/smultron


Vilken är din favoritglass? Ben & jerrys kan inte bestämma vilken


Tror du på ett liv efter döden? kanske det


Tycker du om sushi? Aldrig proat det men det tror jag verkligen inte


Vad äter du helst när du ser på film? Godis


Bor dina föräldrar tillsammans? Ja


Har du tandläkarskräck? JA!!!!


Är du morgon- eller kvällsmänniska? morgon


Vilken ögonfärg har du?
blå


Har du någon gång gråtit dej till sömns?
Ja


Biter du på naglarn? Nej


Röker du? Nä ush!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback