Lista

Är du kär? Ja verkligen <3

Är du en sportfåne? nja inte direkt
Är du rik? Nä kan jag inte påstå:)
Är du fattig? Det går ingen nöd på mig
Är du trött? Just nu är jag ganska pigg
Är du shoppingsugen? Självklart!
Är du töntig? Lite
Är du ressugen? Ja, jag längtar som en tok till Turkiet
Är du skolsugen? Pluggar just nu på Högskolan så det är jag väl :)
Är du irriterad?
Är du alkholsugen? Nix

Är du saknad av nån? Jag vet inte
Smeknamn? Tror jag inte :)
Bästa åldern? Just nu, 26 årsåldern

Bästa tidningen? Läser inte så mycket annat än skolliteratur

Hur sminkar du dig? Mascara, brunpuder, rouge
När stal du senast något? Kan ärligt säga att jag aldrig stulit något.
Hur många timmar sov du inatt? 8 timmar
Vilken film såg du senast? Ingen film men en serie, Tre kronor :)

Vilken internetsida besökte du senast? FB
Vad sa du senast till vem? Sa väl något till Markus

Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Lina, snygga skor :)
Vad gjorde du i förrgår? Pluggade, tränade sen kommer jag inte ihåg :) det gamla vanliga

Vad drack du senast? Vaniljlatte

Gillar du att laga mat? sådär då:)
När sjöng du senast? Ingen aning...
Håller du det städat? Jo jag är ganska duktig på det
Vad gör dig lycklig? Markus, Selma <3 min familj och mina vänner
Vad såg du senast på tv? O.C
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Phillips
Senaste köp? ett par skor och jeans leggings
Vad har du dåligt samvete för? kan inte komma på något just nu
Vad har du för skor? Boots men jag älskar Converse
Vad har du på dig nu? Mysbyxor och en röd Dolce & Gabbana tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? På radion när jag var ute och gick
Är du vegitarian? Nej!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej, inte än
Vad heter dina kusiner? Orkar inte skriva alla men Frida är en iaf :)
Är du feminist? Svår fråga.....hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback