Lördag!

Godmorgon!
Jag har varit vaken ett antal timmar, inte så roligt på en lördag :( Men jag kunde verkligen inte sova inatt kan bero på att det var tomt på Markus sida av sängen. Han är i Sthlm med jobbet så kunde inte sova förrän han smsa och skrev att han var på hotellet som var typ vid 4. Sen så vakna jag av en pigg selma kl 6 så fick inte så många timmar sömn. Kom nyss hem från en morgonpromenad, blev en 50 minuters. Det skulle bli skitväder idag ju och jag tänkte ta en vilodag från träning men när man ser att solen skiner så var jag tvungen :)

Jag var på Church Street igår med mina underbara tjejer. Riktigt trevligt var det och guud vad vi skrattade :) Det får vi göra om snarast tycker jag. Tokigt nog så ska jag dit redan ikväll igen med Mamma, pappa och Markus. Markus fyller 25 på måndag så dem ska bjuda på middag ikväll och Markus fick välja så valet blev det. Men gör inte så mycket :)

Sitter och äter lite frukost och ska snart hoppa in i en lång varm dusch. Sen blir det en tripp på stan med Markus när han kommer hem.

Just ja jag fick en försenad present igår av Susanne. En kavaj från hm som Elin Kling har designat. Superskön och nöjd blev jag. Blev lite avis när hon hade den på sin examen och nu fick jag min egna:) Tack så mycket!! Visar bild på den sen.

Ska kolla på Stylisterna nu och fortsätta äta min frukost.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback