Måndag!

Hej!

Idag har det varit full fart hela dagen. Det började med skola 9-15.30. Dagen har varit otroligt seg :( Efter vi slutat så kom Susanne till skolan hon ville se på vårt nya fik :) Det blev lite tjejsnack och en kaffe innan det var dags för mig att bege mig till fjärran och ett jympapass. Var riktigt trött men det gick :) Sen kom Markus och hämtade mig och iväg till ica för veckohandling så nu är det gjort :)
provade nå nytt till middag idag det blev blomkålsgratäng med bacon och sallad var faktiskt riktigt gott :)
Nu har Markus åkt iväg och tränat och jag har krypit ner i sängen och kollar på Ullared och läser lite bloggar och uppdaterar här såklart :)

Imorgon blir det en pluggdag med Evelina och Tove. Härligt pluggsällskap jag har :) Lite träning ska jag också hinna med.

Åhh vad jag längtar :) Ge mig Juni nu!!!!



Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback