Min lördag med mitt <3

Idag är det en härlig dag fast kylan är här. Tänkte ta en sovmorgon imorse men det ville inte lilla Selma kl 4 vaknade hon pigg och leksugen. Jag var mindre sugen :)
Jag var lite seg imorse men efter en promenad med Markus i det härliga vädret så blev jag piggare.

Vi gjorde oss klara och åkte ner på stan en sväng, jag skulle köpa solpuder men självklart hittar man alltid något mer. Men fick en kupong på 100 kr igår så gjorde inte så mycket :) Köpte en söt ljusrosa tunika till våren. Tänkte den skulle vara snygg till ljusa jeans och vita converse :)



Snart kommer mamma och pappa på middag. Det bjuds på fläskfile och potatisgratäng :) ska bli gott med potatis var ett tag sen :)
Sen får vi se vad som händer...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback