Min måndag!

Hej hej!
Då var det måndag igen då, men idag har jag inte haft någon ångest. Lämnade in ett arbete igår så jag är lite ledig:) Började dagen med en promenad med Evelina alltid lika trevligt. Sen fick jag skjuts av Markus till Lina och där har jag spenderat min dag. Riktigt mysigt det blev några timmar ute i solen :)

Efter Markus slutat så kom han och hämtade mig och vi begav oss till köpis. Vi var ju där igår men båda hade glömt sina presentkort :) Jag var ute efter jeans och Markus finskor. Vi hittade det vi skulle, jag passa även på att köpa mig ett par nya legging vilket behövdes. Det är bra när man har presentkort :) Jag kom även hem med dessa ballerinaskor :)

www.dinsko.se
Perfeka att ha med till Turkiet

Lite tråkigt att helgen är över faktiskt, har haft en trevlig helg. Har haft tjejkväll med mig själv, shopping på stan med mamma, kalas, melodifestivalen med Jessica, varit på en gudstjänst :) ( en vän till mig är nybliven präst :) och avslutat helgen mmed mys med Markus <3

Nä nu ska jag kolla lite på tv sen sova. Imorgon blir det en morgonpromenad med Evelina igen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback