Dans Fuego

Nä nu lägger jag ner allt som har med skola att göra för idag. Helt slut i skallen. Vi håller på med lite middag nu det blir köttfärsbiffar idag, riktigt gott :)
Efter maten så blir det Mattias pass, härligt!! Hoppas han har sitt nya pass idag.

Även bokat dans Fuego passet tills på torsdag. Då ska jag och Evelina skaka på rumpan :)


Var även och hämta mina klänningar från hm, jag blev faktiskt nöjd trodde jag skulle se tokig ut i en långklänning men det fungerar tror jag. Blev godkänd av Markus också, tur det eftersom dem redan är betalda :)
Blir nog även en till köp av långklänningen då en i svart men det får vänta ett tag. Beställde en M och längden blev perfekt. Tänkte att det skulle vara snyggt med en svart och röda converse :) Kanske återkommer med en bild senare..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback