Jerseylicious

Hej på er!

Imorse fick jag sova ut lite såå skönt. Visst Selma väckte mig några gånger men ja gick upp och gav henne lite mat och då somna även hon om.
Färgade även min utväxt som jag hade, eller utväxt och utväxt jag har drabbats av gråa hårstrån :( inte så roligt det inte. Nu är dem borta för denna gång :)

Det blev en tripp på stan med Markus idag mysigt att bara strosa :) Bjöd på en fika gjorde jag också. Kunde inte riktigt hålla mig från shopping heller ;) Blev ett par korsörhängen i två olika storlekar. Har letat efter sånna länge och nu när jag äntligen hitta ett par så var jag tvungen. Var faktiskt lite duktig idag också. Jag har varit lite förtjust i en leopard blus från MQ men har tyckt att 500 kr har varit lite dyrt för den eftersom jag har en liknande hemma. Men nu fanns det en i min strl och för halv priset, tror ni jag köpte den??? NEJ!!! det gjorde jag inte , för jag behöver den egentligen inte, bra gjort av mig :) Går inte ut lika ofta nu så behöver inte så mycke krogen kläder får räcka med det jag har. Blev ju en massa nytt nu efter jul:)

Har precis ätit lite thaimat hos mamma och pappa. Ska dricka lite kaffe nu sen hem och bara slappa i soffan jag och min mage behöver det. Markus fyller 25 snart så får ta igen allt då ;) Kanske blir en utgång innan det också.

Måste ju även passa på att gratta Susanne som nu är utbildad gymnasie lärare, såå roligt!!! GRATTIS!! :) Kommer och grattar dig den 29 :)

Någon som har sett Jerseylicious på kanal 5? Om ni gillar intriger så måste ni kolla in den serien. Gillar såna serier men man blir ju tokig på hur blåst dem är.

 

Hörs senare
xoxo

Kommentarer
Susanne säger:

Tack:) Måste dock påpeka att leopardblus och gymnasielärare sitter ihop:P

2011-01-16 | 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback