Måndag!

Hej på er!
Vilken härligt väder det är ute :) Man vill bara vara ute men har lite med att fixa här hemma och plugga. Men det blir en promenad för mig till fjärran och det tar ca 40 min. Bra uppvärmning innan jympapasset.

Det är tråkigt att det redan är måndag helgerna går så fort. Speciellt den här helgen. Ilördags åkte vi till Uppsala och Susannes examen. Jätte trevligt hade vi och jag var stolt :) Om tre år är det kanske min tur.

Har lite ångest över alla böcker man ska ha och en bok som jag tänkte beställa var slut överallt :( jag hade tur och såg att det fanns ett exemplar på biblioteket i Sätra. Så snälla mamma ska gå dit och låna den sen. Tack mamma!!!

Händer inte så mycket under den här veckan, plugg, skola och träna det gamla vanliga. Men på fredag blir det church street med Lina, Camilla, Jessica och ev Susanne.  Blir även Church Street på lördag då mamma och pappa ska bjuda Markus på middag eftersom han fyller 25 nästa måndag. Han fick välja restaurang och han valde den. Så det blir en två dagars för mig :) men inte mig emot haha.

Nu ska jag läsa lite till sen ta det lugnt innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback