Min dag!

Hejsan!

Idag har jag umgåtts med Lina, Wilmer och Susanne riktigt trevligt. Kaffe och tjejsnack det kan ju inte bli bättre.
Efter en trevlig dag så begav jag mig till friskis för ett jympapass. Fick inviga mina nya skor, riktigt sköna var dem så jag är nöjd :)
När jag kom hem så hade Markus middagen färdig, han är duktig han <3
Efter middagen blev det till Ica en sväng för att fylla på kylskåpet. Nu sitter jag och Selma och myser i soffan medan Markus är och tränar. Blir nog lite Tre kronor innan det blir sängen:)
Imorgon ska jag till Högskolan på eftermiddagen med några i klassen och bli intervjuvad, klart man ställer upp när dem bjuder på fika och en biobiljett :) Blir nog ett gympass innan.
På torsdag börjar min nya kurs och nya klasskamrater, hoppas på en bra klass.

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback