Mitt 2010

Drar igång med en lista :)

Mitt 2010!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Varit i Kalix :)

Har du några nyårslöften?

Har köpt ett gymkort så är väl att uttnyttja det då :)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nepp

Vilka länder besökte du?

Hälsade på lillebror i Paris

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

24 maj

Största misstaget?

kan jag inte komma på

Bästa köpet?

Måste nog vara Selma, eller henne fick jag i födelsedagspresent men hon är absolut det bästa

Vad spenderade du mest pengar på?

Troligen kläder :) och lite skolböcker

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner, familjen och Markus <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var nog lite gladare :)

Vad önskar du att du gjort mer?

Stressat mindre

Favoritprogram på TV

OTH, Greys, True Blood

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Firade med min familj och mina älsklingar

Den bästa nya personen du träffade

Markus <3 Absolut den bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback