Solsemester

Hejsan!

Kom nyss hem från sätra där vi firat mamma lite. Mormor och morfar kom också, blev ett litet kalas iaf :) Hon blev glad för presenten från mig och Markus iaf. Vi hade ett köpt ett sett med handdukar. Det bjöds på gott fika princess tårtan ser ju riktigt gott ut men jag hatar tårta spec med en massa grädde och marsipan. Eller jag ogillar nog alla tårtor men mormors marängtårta går i iaf :) Hade med mig lite kakor från min födelsedag också, det går inte åt här hemma. På hemvägen stanna vi till ock köpte lite thaimat, mums mums!

Nu ska vi kolla lite på solresor :) Vi vill iväg någonstans i sommar. Sen blir det väl att mysa till nån film

Visst ser det härligt ut?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback