Familjen!

Nu är lillebror hemma iaf tills på tisdag kväll:) Har verkligen saknat honom. Men det är bara att inse att i Sverige kommer han aldrig bo:( Jag har haft en riktig mysdag med min familj. Började med en fika med pappsen på Arlanda och invänta att lillebror skulle landa. Sen hem mot Gävle och en latte på altan och invänta mamma. När hon kom hem så åkte vi på stan och åt en sallad och köpte lite jordgubbar. Efter det åkte vi och hämtade ut mina nya gardiner och en klänning som jag köpte på rea i slutet av maj. Båda blev bra:) Åkte sen och hämtade Selma så hon fick följa med och vara ute hos mamma och pappa . Hon älskar att vara där ute . Väl i sätra så gick jag ut på en långpromenad och kollade på en massa hus och drömde mig bort:) vill verkligen ha ett gulligt litet hus eller radhus. Man börjar ju bli vuxen ;) Senare på kvällen när Markus kom så grillade vi lite, riktigt gott. Sen blev det jordgubbar och glass till efterrätt, bra avslut:) Är så skönt att vara hela familjen samlad i några dagar. Markus har nu sålt sin bil och på måndag så har nog vi en kombi:) Ha nu en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback