Finfrämmande från norr:)

God morgon! Ligger och läser tidningen och jag tycker det är ofattbart det som hänt i Norge, alla dödade, skadade och deras familjer:( Mina tankar går till dem. Ska snart sätta fart med denna dag och det som ska göras. På eftermiddagen kommer Markus familj från Kalix ska bli riktigt roligt:) Så ska snart upp och äta lite frukost och ta tag i den roliga städningen. Idag får jag hjälp av Markus iaf:) Jag ska väl också hinna med någon slags träning idag, en långpromenad blir det iaf. Ha en bra dag!

Kommentarer
william säger:

det är hemskt det som hände i norge;D

2011-07-23 | 10:01:00
Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/
Hanna säger:

Ja:(

2011-07-23 | 11:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback