Friends!

Hej på er!
Idag har varit en riktigt trevlig dag trots yrsel hela dagen. Dagen har gått i vänners tecken sånt gillar jag :) På förmiddagen tittade Marie förbi på en kaffe. Vi satt flera timmar och pratade, tiden gick fort. Hon hjälpte mig att möblera om lite i sovrummet också, mycket bättre blev det. Återkommer med bilder när tapetseringen och allt är klart.
Sen tittade Susanna förbi för jag skulle hjälpa henne och färga håret. Så jag kokade ännu mer kaffe. Hon hade med sig en kaka också men den fick hon och Marie äta:) Måste hålla mig under veckorna jag. Susannas hår blev bra iaf:)
Fick även min fina text som jag beställde tidigare i veckan me vårt förlovningsdatum. Nu ska jag bara hitta någon fin ram.

När Markus kom hem från jobbet så fixade jag lite middag och Markus storstäda badrummet;) Efter middagen tog jag en långpromenad med Susanna, riktigt skönt. Solen tittade fram också. Nu ligger jag i sängen och slappar och kollar på tv.
Ha en bra kväll!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback