Härliga fredag!

Hej på er! Nu tycker jag att sommaren på riktigt får komma hit till Gävle tycker jag. Inatt var det värsta åskan här fy vad jag hatar det och livrädd var jag. Så obehagligt när man ser blixtarna :( Var tvungen att väcka Markus, stackarn!:) Det tog några timmar innan jag kunde somna igen . Fortfarande grått och trist här . Tog en liten sovmorgon sen blev det en Smoothie till frukost och sen blev det zumba. Först 20 min zumba mage sen blev det zumba cardio. Nu ligger jag i soffan och kollar på tv och myser med Selma. Ska följa med mamma och pappa och handla om en stund. Behöver fylla på lite här hemma eftersom imorgon får vi främmande från Kalix:) riktigt skoj . Lite senare kanske Susanne tittat förbi och senare ikväll ska jag bjuda mamma och pappa på tacos. Efter denna dag har Markus äntligen semester:) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback