Harry Potter!

hej på er! Idag bara vräker det ner ute :( tråkigt men ganska mysigt också. Tänkte ta en riktig långpromenad men ångrade mig när jag kollade ut. Det blev ett svettigt zumbapass istället både kondition och mage, härligt!!! Sen har jag bara fixat lite här hemma och slagit in lilla Wilmers paket. Vi ska ju på kalas och fira honom på söndag. Nu sitter jag i soffan och läser lite bloggar och har tvn i bakgrunden. Man orkar inte göra så mycket när vädret är som det är, men ikväll ska jag äntligen gå på sista Harry Potter visst är riktigt tråkigt eftersom jag älskar dem filmern. Men nångång måste allt ta slut. perfekt bioväder också. Jag ska gå med min bästa <3 som jag är sjukt kär i och allt känns så underbart :) Framtiden ser ljus ut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback