Housewife

God förmiddag! Nu på morgonen har jag sprungit runt som en hemmafru hela morgonen:) men jag är inte gift och har inga barn men annars stämmer det:) Har tvättat, dammat, dammsugit och tagit fram dagens middag. Nästa vecka överlåter jag allt det till Markus. Hand föräldrar och småsyskon kommer nästa helg och lillebrorsan och Markus mamma är allergisk mot katter så vi får typ sanera :) Efter en mysig helg här i Gävle så åker vi vidare mot Göteborg:) skoj ska det bli. Jaha vad händer annars här idag då. Jag får nog kaffebesök av Susanna. Kanske en sväng ner på stan och kolla på gardiner, får se. Ikväll blir det iaf ett jympapass:) Åhh vad jag längtar till imorgon kväll då ska jag på Harry Potter :) Ha en bra dag!! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback