Måndag!

Hej på er! Idag började jag min dag med en sovmorgon riktigt skönt. Sen blev det ett zumbapass :) Till lunch så åkte jag ner på stan och tog en lunch med en gammal vän, det var trevligt. Sen mötte jag upp Susanne för en kaffe. Hon har varit på Rhodos en vecka, riktigt brun var hon. Gick runt på stan lite men jag har shoppingförbud. Vi åker till Göteborg nästa vecka med Markus familj så kanske hittar något fint där. Kanske kommit in några fina höstkläder . Men åker inte dit för att shoppa. Ska bli roligt att bara umgås och åka en massa karuseller. Sitter hemma hos Susannes mamma nu och dricker lite kaffe. Väntar på att Markus ska sluta då ska vi åka och kolla på en lägenhet som hans jobbarkompis ska flytta ifrån. Får se då:) Sen ska vi handla lite, är eko i frysen. Får se vad som händer efter det. Jag skulle ha gått på utejympa men regnet bara vräker ner:( Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback