Min dag!

Hejsan! Dagarna går och imorgon är det dags för Fredrik att åka tillbaka till Paris:( blir lite ledsen i ögat när jag tänker på det. Har iaf haft en trevlig dag med lillebror. Började dagen med en sovmorgon eftersom Selma höll mig vaken nästan hela natten:(. Efter lite frukost så blev det lite zumba, blev kondition och mage. Efter en dusch blev det en promenad ner på stan och mötte upp resten av familjen. Pappa bjöd oss på lunch på brända bocken riktigt gott var det. Sen gick jag och lillebror och kollade i lite butiker. Blev ett födelsedagskort till lilla Wilmer. Vi ska på kalas och fira honom på söndag. Köpte även en skjorta till Markus, så han fick öppna paket när han kom hem:) den passade perfekt. Ny bil har vi fått idag också:) så jag fick provköra den ut till Sätra där vi blivit bjudna på lite mat, blev grillat gott, gott!!! Nu är vi hemma igen och jag ligger i soffan med Selma och myser och Markus har åkt och tränat med grabbarna. Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback