Min lördag!

God kväll på er!:) Idag har det varit en fin dag i Gävle. Efter en sallad på Java så tog jag och Markus en sväng till Bönan och böna café och satt i solen och åt en glass. Sen gick vi ner till vattnet och njöt av utsikten, mys!! Resten av dagen så har jag bara hängt hemma. Markus hade typ planerat en kväll med grabbarna lite öl och krogen men det blev inte så. Så min tjejkväll med tjejfilm får bli en annan gång. Har suttit och kollat på Sommarkrysset nu, Tommy Nilsson är riktigt bra han, ser rätt bra ut gör han också ;) Nä nu ska vi sätta på någon film. Vi har ett antal att beta av :) Ha en bra kväll hörrni! Skänker en tanke till en jättegullig tjej som jag har lärt känna via bloggen. Hon har opererat sitt knä och inte mår så bra:( Hoppas du blir bättre snart och tittar in med dina dagliga inlägg:) Kramar!

Kommentarer
Micaela säger:

Nämen, tack så mycket kära du!! Vad gulligt av dig. :) Blev jätteglad då jag såg detta, kram.

2011-08-06 | 10:50:39
Bloggadress: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback