Söndag!

Hejsan! Igår hade jag en riktigt trevlig eftermiddag/kväll med mamma och pappa. Först gick vi runt i Furuvik och kollade på alla djuren. Sen stannade vi till vid Furuviksbrygga där mamma och pappa bjöd på mat, riktigt gott var det. Sen blev det en tur på tivolit. Mamma och jag åkte spöktåget :) Gud vad vi skrattade och skrek haha. Efter några timmar så var det dags för konserten med Jerry Williams riktigt bra var han :) och vältränad haha. Sedan fick mina vänner ta över efter mamma och pappa. Det blev lite fest med cider, skvaller och en massa skratt. Kvällen avslutades med dans på Heartbreak, riktigt skoj:) Idag har jag varit riktigt trött jag förstår inte. Men det är ju söndag idag så det är väl som det ska vara då :) Tänkte jag skulle börja min dag med en promenad men det var typ storm ute så jag sket i det. Tänkte att jag tar det senare istället. Har fortfarande inte gått. Ibland får man strunta i det. Händer inte ofta för mig att jag struntar i det men ibland så. Får ta i lite extra i morgon på passet. Annars idag så har vi varit och åkt i Markus nya fina bil, en kombi så nu är det bara barnen som fattas :)På hemvägen stannade vi till hos mamma och pappa och fick lite kaffe och jag fick en postlåda :) Resten av kvällen kommer tillbringas i soffan. Susanne kommer på besök så jag har köpt lite Marabou daim :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback