17 juni!

Godmorgon bloggen! Markus åkte till jobbet för snart en timme sen men jag kan inte somna om. Selma vill även hon att jag ska vara vaken tror jag:) Ska väl stiga upp och äta lite youghurt och jordgubbar ;). Jag blev glad när jag vaknade imorse och solen skiner, trodde det skulle regna idag. Får se vad denna dag har att erbjuda då:) Kanske träffa Susanne en sväng, Susanna kanske hon tittar förbi och hjälper mig lite med packningen inför Turkiet. Bra att ha en till åsikt:) Lite träning ska det även bli idag. Blir nog en timmes Zumba med Korpen. En liten rolig sak bara, jag har gått ner 1,1 kg sen förra veckan. Det går sakta men det går neråt:) Ha det bra hörrni!!

Kommentarer
Micaela säger:

Sv: Är du lite flygrädd med tanke på att du är nervös över flygresan? Det kommer säkert gå kanonbra!

Jo det mesta är köpt nu, men känns alltid som man vill ha något mer. ;) Det enda som är kvar är nå skor och växla pengar. :) Själv då, du verkar vara klar med allt?

2011-06-17 | 10:33:59
Bloggadress: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback