19 juni!

Hejsan! Då var det söndag igen då. Helgen har gått fort men jag har haft en trevlig helg . Vi hade det trevligt hos mormor och morfar och Markus fick med sig en cykel hem:) en riktig pärla. Resten av kvällen tillbringade vi i soffan och kollade på film. Innan vi åkte till Söderhamn så åkte vi och köpte dem svarta skorna nedanför till mig Markus blev lite småtokig när jag hade drömt om skorna om jag skulle ha de mönstrade eller svarta:) Eftersom jag från början fick de svarta av pappa men bytte till de mönstrade. Vilks problem man har:) Nu har jag iaf båda:) och dessutom shoppingförbud när det gäller skor . Det gäller även kläder:). Idag på förmiddagen har jag fixat lite här hemma tvättat och sånt. Selma springer runt och leker och kollar på våra resväskor som står uppställda. Hon anar nog att något är på gång. Men hon får det bra hos mamma och pappa . Nä nu ska jag köra en timme zumba och svettas lite. Lite senare kommer mamma och pappa hit på mat, tacopaj ska jag bjuda på . Hörs senare!!!

Kommentarer
Micaela säger:

Sv: Nä, jag är 169 för att vara exakt. Hehe :) Hur långt är du?

Jo.. det är tyvärr för knät. Hoppar ju på kryckor så måste ha platta skor. Surt!

2011-06-19 | 17:23:34
Bloggadress: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback