6juni!

Godmorgon bloggen! idag är det den 6 juni alltså Sveriges nationaldag ska ni hitta på något speciellt?

Idag när alarmet ringde var jag riktigt trött:( men jag tvingade mig upp och efter en kopp kaffe som blev det bättre :) Jag har pluggat en massa begrepp nu på morgonen. Snart är det iaf onsdag och tentan är över :)
Nu börjar magen låta så jag ska väl väcka Markus och duka upp lite frukost. Youghurt och jordgubbar blir det för mig. Inga mjukmackor här inte :) Försöker att klara mig utan det på veckorna blir finn crisp med ägg på istället. Gör inte mig så mycket eftersom jag varken äter smör ,ost eller annat på mackorna så:)

Eftersom vi snart ska åka till Turkiet så tänkte jag införskaffa lite böcker till stranden. Tänkte nog beställa hem den här iaf

Någon som har läst den?

Nä dags att sätta fart då. Ut på en långpromenad ska jag också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback