Arg!!

Jag måste säga att jag är lite besviken. Köpte ett par jättefina sandaler typ i mars som jag verkligen älskar. Tänkte att jag hade haft samma i nästan 3 års tid så det var dags att köpa sig ett par nya. Tänkte jag skulle inviga dem för två veckor sen och då fick jag knappt på mig dem :( Jag sväller på sommaren tråkigt nog :( Plus att jag har två stora knölar på varje fot :( blir irreterad när jag inte kan ha vissa skor. Så jag har nu beställt ett par liknande som jag har haft alla år och hoppas på att dem passar. Men jag ska verkligen försöka ha dem andra. Får stoppa fötterna i frysen innan :)
Hittade dessa på hm barnavdelning för 149 kr. De hade upp till strl 39 så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback